Asistenta si service post - implementare ASiS ERP

Report abuse Categorie: Transport
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Pentru ca ne-am obisnuit sa cladim alaturi de clientii nostri relatii de lunga durata, ALFA SOFTWARE asigura in permanenta servicii de calitate de: * Asistenta tehnica prin intermediul unui centru modern si puternic de suport tehnic si * servicii post-

Pentru ca ne-am obisnuit sa cladim alaturi de clientii nostri relatii de lunga durata, ALFA SOFTWARE asigura in permanenta servicii de calitate de:
* Asistenta tehnica prin intermediul unui centru modern si puternic de suport tehnic si
* servicii post-implementare prin intermediul echipei noastre de consultanti.

Modalitatile prin care clientii pot fi ajutati sa exploateze la maximum capacitatile sistemului integrat ASiS sunt urmatoarele:
* Consultanta telefonica gratuita privind tratarea (abordarea) unor noi procese economice cu ajutorul sistemului ASiS la oricare din numerele de telefon: Zalau-0260/612.777;Cluj-Napoca- 0264/433.636;
* Asistenta tehnica in regim HOT LINE privind instalarea unor noi versiuni ASiS;
* Asistenta tehnica oferita de catre consultantii nostri de implementare la sediul clientilor, la solicitarea acestora;
* Asistenta tehnica de tip REMOTE CONTROL oferita de consultantii de implementare prin intermediul aplicatiei web-based de suport online;
* Acces direct al clientilor de pe site la sistemul ALFA SOFTWARE de tip CRM : US (Urmarire Sesizari). Prin intermediul acestui sistem, in baza unei parole, clientii au posibilitatea de a introduce sesizari (de natura asistentei, dezvoltarilor, vicilor sau serviciilor) si de a monitoriza gradul si termenele de rezolvare aferente sesizarilor lor;
* Instrumente inovative de accesare a istoricului sesizarilor per client sau global si posibilitati de filtrare dupa cuvinte-cheie;
* Newsletter informativ privind noutatile si modificarile sistemului ASiS;

Cere oferta pret Asistenta si service post - implementare ASiS ERP


check

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us