Carte Capitalul Critica economiei politice Karl Marx

Cere oferta pret

Incepand de vineri 1 mai 2009, va fi disponibila in librariile din tara cartea capitalul, de Karl Marx. Editia 2009 este editata in Romania de Alexandria Publishing House (la mai bine de trei decenii de la disparitia ei din librarii) si este inclusa in colectia aa‚¬Å¾Gandeste'.

Incepand de vineri 1 mai 2009, va fi disponibila in librariile din tara cartea capitalul, de Karl Marx. Editia 2009 este editata in Romania de Alexandria Publishing House (la mai bine de trei decenii de la disparitia ei din librarii) si este inclusa in colectia aa‚¬Å¾Gandeste'. Lansarea oficiala va fi in cursul lunii mai 2009 in Aula Universitatii A…žtefan ce Mare din Suceava. Revenita in actualitate in contextul crizei financiare mondiale, cartea ocupa primele locuri in vanzarile din Germania din ultimii 2 ani. In Capitalul, Marx incearca sa demonstreze ca sistemul capitalist, ca si alte sisteme socioeconomice precedente (de exemplu: feudalismul, etc), produce tensiuni interne care il conduc la autodistrugere. Insusi actualul ministru german de finante, facand referire la principiile lui Marx, recunoastea la sfarsitul lunii septembrie ca aa‚¬Å¾unele parti din teoria lui Marx nu sunt atat de false pe cat se credea'. Capitalul reprezinta opera fundamentala a lui Karl Marx, unul dintre cei mai importanti ganditori ai omenirii, rau inteles si contestat fara insa a fi citit. In acest context, Alexandria Publishing House va provoaca sa raspundeti la intrebarea: Capitalul lui Karl Marx este un imn inchinat clasei muncitoare (socialiste) sau o radiografie a realitatii secolului XIX, realitate dominata de contraste puternice: saracie lucie, muritori de foame, sclavie pe de o parte si opulenta si belsug pe de alta parte"
Cartea este disponibila in reteaua de librarii Alexandria sau se poate comanda la adresa de e-mail: comenzi@librariilealexandria.ro.

Cere oferta pret Carte Capitalul Critica economiei politice Karl Marx

check