FURNIZOR DE FORMARE PROFESIONALA AUTORIZAT PENTRU CURSUL DE INSPECTOR RESURSE UMANE

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Alte servicii

Cere oferta pret

SC EXPERT TRAINING SRL CLUJ-NAPOCA str. Dorobantilor nr. 69 tel./fax: 0040-264-596678 Mobil: 0040-744-502892 E-mail: office@experttraining.ro www.experttraining.

SC EXPERT TRAINING SRL
CLUJ-NAPOCA
str. Dorobantilor nr. 69
tel./fax: 0040-264-596678
Mobil: 0040-744-502892
E-mail: office@experttraining.ro
www.experttraining.ro
OFERTǍ
inspector resurse umane
Cod COR 342304 / Cod N.C. 3423.3.2In cadrul departamentului de resurse umane, inspectorul de resurse umane ocupa si detine un rol cheie. El este cel care ia decizii privitoare la gestionarea resurselor umane in relatie directa cu procesele de recrutare, angajare, derulare si incetare a raporturilor de munca cu salariatii.
Competentele inspectorului de resurse umane acopera domenii diverse, de la cele specifice si fundamentale la cele generale de la locul de munca.
Module / Lectori:1.
Acte normative care stau la baza intocmirii, gestionarii si arhivarii documentelor specifice activitatii de resurse umane. Cuprinde teme in baza urmatoarelor acte normative: Codul muncii – Legea 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare; Legea 130/1999 cu modificarile si completarile ulterioare; Contractul colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2007-2010; Ordonanta de urgenta nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, Hotararea 161/2006 privind intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor, Legea somajului – Legea 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare etc. De asemenea, acest modul include intocmirea si gestionarea carnetelor de munca ale personalului angajat si intocmirea tuturor documentelor specifice activitatii de personal ( decizii individuale, acte aditionale, adeverinte, fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale, decizii salariale, de promovare, de retrogradare, de suspendare a contractului individual de munca, de incetare a activitatii, intocmirea documentelor statistice centralizatoare, gestionarea si arhivarea documentelor de personal).Lectori: Remus Chiciudean, inspector ITM cluj, cadru didactic asociat UBB; specialist in dreptul muncii
Ana Maria Chiciudean, consilier superior, purtator de cuvant AJOFM Cluj
2.
Recrutare si selectie de personal. Cuprinde urmatoarele teme: identificarea necesarului de personal si stabilirea metodelor de recrutare (organigrama, statul de functii, metode si medii de recrutare), redactarea si lansarea mesajului de recrutare ( continutul mesajului de recrutare, criteriile de recrutare, momentul lansarii si metodele de lansare a mesajului de recrutare), intocmirea, pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii, organizarea programului de selectie (metodologia, echipa, criteriile, intocmirea listei de candidati „eligibili”, programarea intalnirilor pentru selectie, organizarea mediului de selectie, interviul, tipuri de interviuri etc.), atributiile specifice inspectorului de resurse umane in procesul de selectie al candidatilor, comunicarea rezultatelor procesului de selectie.Lector: Vlad Daniel Valerius, lector drd. UBV Cluj-Napoca
3.Intocmirea dosarelor de pensionare – toate tipurile: limita de varsta, anticipata, invaliditate, urmasLector: Adriana Antoci, director executiv adjunct Casa de Pensii Cluj
4. Informatica, salarizare – intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat, intocmirea si depunerea declaratiilor lunare (contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, de sanatate, somaj, continutul si formatul declaratiilor, termenele si conditiile de transmitere a declaratiilor)Lectori: Otilia Niste, director economic AJOFM Cluj
Marcel Muntean, inspector ITM Cluj
Unitatile de competenta dobandite in urma cursului:1. Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
2.Organizarea recrutarii si selectiei de personal
3.Intocmirea si gestionarea carnetelor de munca ale personalului
4.Intocmirea dosarului de pensionare
5.Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat
6.Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat
7.Lucrul in echipa
8.Dezvoltarea profesionala
9.Oferirea informatiilor privind problemele de personal
10.Planificarea activitatii proprii
11.Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC-ul
Conditii de participare: studii liceale/diploma de bacalaureatDurata cursului: patru luni si jumatateLocul de desfasurare: Universitatea “Bogdan Voda” din Cluj-Napoca
Data incepere curs: 14 iunie 2010

Cere oferta pret FURNIZOR DE FORMARE PROFESIONALA AUTORIZAT PENTRU CURSUL DE INSPECTOR RESURSE UMANE


check

Alte Produse FURNIZOR DE FORMARE PROFESIONALA AUTORIZAT PENTRU CURSUL DE INSPECTOR RESURSE UMANE

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us