INFIINTARI FIRME SI ONG-URI

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Alte servicii

Cere oferta pret

Infiintare Asociatie, sau Fundatie Serviciile noastre includ: - Consultanta, - Obtinerea dovezii privind disponibilitatea denumirii de la Ministerul Justitiei -

Infiintare Asociatie, sau Fundatie
Serviciile noastre includ: - Consultanta,
- Obtinerea dovezii privind disponibilitatea denumirii de la Ministerul Justitiei
- Intocmirea si atestarea documentatiei (in functie de caz)
- achitarea taxelor judiciare de timbru
- constituirea, depunerea dosarului, reprezentarea si ridicarea actelor de la judecatorie
Lista actelor necesare infiintarii unei asociatii sau fundatii este urmatoarea: - cartile de identitate ale membrilor fondatori
- dovada sediului (acte de proprietate si contract de inchiriere sau comodat)
- acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (daca este cazul)
- dovada patrimoniului initial
- cazierul fiscal al membrilor fondatori/certificat fiscal pentru persoane juridice


Asociatia este constituita la initiativa a minimum 3 persoane care, pe baza unei intelegeri, pun in comun si fara drept de restituire contributia materiala, cunostintele sau aportul lor in munca pentru realizarea unor activitati in interes general, comunitar sau, dupa caz, in interesul lor personal dar nepatrimonial.
Patrimoniul necesar pentru infiintarea unei asociatii este cel un salar minim brut pe economie la data infiintarii si poate fi costituti atat in bani cat si in natura.
Fundatia este constituita de una sau mai multe persoane care, pe baza unui act juridic constituie un patrimoniu afectat, in mod permanent si irevocabil, realizarii unui scop de interes general sau, dupa caz, comunitar.
Patrimoniul initial pentru infiintarea fundatiei trebuie sa includa bunuri in natura sau in numerar, a caror valoare totala sa fie de cel putin 100 de ori salariul minim brut pe economie, la data constituirii fundatiei, cu exceptia cazului fundatiilor al caror scop exclusiv este efectuarea operatiunilor de colectare de fonduri care sa fie puse la dispozitia altor asociatii sau fundatii, in vederea realizarii de programe de catre acestea din urma, caz in care patrimoniul initial poate avea o valoare totala de cel putin 20 de ori salariul minim brut pe economie.

O varianta pentru denumirea asociatiei;
Copie CI / Pasaport membri fondatori (minim 3);
Copie contract spatiu pentru sediul asociatiei;
Daca este cazul, avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta (Acord Asociatie de Proprietari/Locatari);
Dovada depunerii patrimoniului la o banca aleasa de client cel putin egal cu salariul minim brut pe economie (600 ron); (Se poate face de catre noi contra cost: 100 ron);

Noi ne ocupam de urmatoarele: Actul constitutiv;
Statutul;
Pregatirea dosarului si depunerea acestuia la Judecatorie;
Ne prezentam la sedinta de judecata;
Obtinem eliberarea sentintei civile (incheierii) de infiintare a O.N.G.-ului si inscriem O.N.G.-ul in Registul Asociatiilor si Fundatiilor.

Termenul pentru constituirea unei asociatii este de 45 zile - moment in care asociatia va fi pe deplin functionala. Obtinerea hotararii judecatoresti privind dispunerea inscrierii in Registrul asociatiilor si fundatiilor se face in 21 de zile, insa, datorita procedurilor ce trebuie indeplinite pentru ca aceasta hotarare sa ramana definitiva, termenul ajunge la 45 de zile.
Onorariul este de 1000 lei si include si obtinerea de caziere fiscale ale membrilor fondatori
Potrivit articolului 235 alin. 2, introdus prin pct. 157 din legea 441 din 27 noiembrie 2006 in societatile cu raspundere limitata, asociatii pot hotari, odata cu dizolvarea, daca detin o pondere de 80-90% din totalul capitalului social, modificarea actului constitutiv, si modul de lichidare a societatii, atunci cand sunt de acord cu privire la repartizarea si lichidarea patrimoniului societatii si cand asigura stingerea pasivului sau regularizarea lui in acord cu creditorii. „Prin votul unanim al asociatilor se poate hotari si asupra modului in care activele ramase dupa plata creditorilor vor fi impartite intre asociati.“ In lipsa acordului unanim privind impartirea bunurilor, va fi urmata procedura de lichidare prevazuta de prezenta de legislatia in vigoare.
Procedura de dizolvare / lichidare voluntara a unei firme, potrivit noilor modificari ce au intrat in vigoare la sfarsitul lunii iunie 2008, presupune depunerea la Registrul Comertului a doua dosare corespunzatoare celor doua etape ce trebuie parcurse: cea de dizolvare - lichidare si apoi cea de radiere si o scurtare apreciabila a timpului necesar desfiintarii firmei.
Suspendarea activitatii unei firme se inregistreaza prin depunerea unui dosar la Oficiul Registrului Comertului la fel ca orice alta mentiune.
Potrivit art. 237 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicata, durata de suspendare nu poate depasi 3 ani.

Cere oferta pret INFIINTARI FIRME SI ONG-URI


check