Secretariat/Marketing

Cere oferta pret

CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii sau superioare atestate prin diploma de absolvire; - Persoana placuta, organizata, disciplinata; - Bune abilitati de comunicare,

CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii sau superioare atestate prin diploma de absolvire;
- Persoana placuta, organizata, disciplinata;
- Bune abilitati de comunicare, de relatii cu publicul;
- Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office);
- Experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (fax, copiator, scanner etc.);
- Atitudine pozitiva;
- Experienta profesionala intr-o activitate similara sau relevanta poate constitui un avantaj.
RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Organizare si actualizare Registre Intrari/Iesiri documente;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne;
- Agende zilnice Parteneri si Secretariat;
- Editare documente (pentru uz intern);
- Clasarea, arhivarea etc a documentelor in colaborare cu celelalte departamente;
- Necesar si comanda birotica in baza solicitarilor departamentelor;
- Intampinare clienti, operatiuni de protocol, relatii cu publicul;
- Furnizarea diverselor situatii la cerere;
Activitatea se va desfasura la SC HATY SRL - Punct de lucru Babeni.
CONTACT: 0250.738.931
0728.114.200
hatycentrucom@yahoo.com

Cere oferta pret Secretariat/Marketing


check