Utilaje HoReCA si Panificatie

Report abuse Categorie: Diverse
Subcategorie: Afaceri - Industrie

Cere oferta pret

Buna ziua Alaturat va trimit o oferta de colaborare pentru utilare cu FONDURI EUROPENE 50% NERAMBURSABILE care se activeaza in perioada 01-30 aprilie 2011 In caz ca sunteti interesati astept sa ma cintactati pentru discutii si implementare !Comercializam utilaje si accesorii panificatie si HoReCa,

Buna ziua
Alaturat va trimit o oferta de colaborare pentru utilare cu FONDURI EUROPENE 50% NERAMBURSABILE care se activeaza in perioada 01-30 aprilie 2011
In caz ca sunteti interesati astept sa ma cintactati pentru discutii si implementare !Comercializam utilaje si accesorii panificatie si HoReCa, noi si second!
Produse de panificatie si patiserie In perioada 1-30 aprilie 2011 se va derula sesiunea de depuneri pe masura 123, schema M123, pentru domeniul fabricarea produselor de panificatie si patiserie.Proiectele pot atinge maxim 2.000.000 euro, finantare nerambursabila de 50%. Atentie: este singura sesiune de depunere din anul 2011.
detalii : Sectoarele care beneficiaza de sprijin financiar in cadrul Schemei de Ajutor de Stat
N 578/ 2009 Masura 123

PANIFICATIE
1.1 Fabricarea painii si a produselor proaspete de patiserie (Clasa CAEN 1071)
1.2 Fabricarea biscuitilor, piscoturilor si altor produse similare (Clasa CAEN 1072)
1.3 Fabricarea macaroanelor, taiteilor, cuscusului si altor produse fainoase similare (Clasa CAEN 1073)
DULCIURI SI PRODUSE ZAHAROASE
1.4 Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei si a produselor zaharoase (ClasaCAEN 1082)
LACTATE
1.5 Fabricarea inghetatei (Clasa CAEN 1052)
PREPARATE ALIMENTARE OMOGENIZATE SI ALIMENTE DIETETICE
1.6 Fabricarea produselor alimentare pentru utilizari nutritionale speciale (directivele Consiliului, JO L 186, 30.06.1989): lapte praf pentru sugari; lapte si alte alimente pentru copii mici; alimente pentru sugari; alimente cu continut redus de calorii, pentru controlul greutatii; alimente dietetice pentru scopuri medicale speciale; alimente cu continut redus de sodiu, exclusiv sare si sare fara sodiu; alimente fara gluten; alimente recomandate in efortul muscular intens, in special pentru sportivi; alimente pentru persoane ce sufera de dereglari ale metabolismului carbohidratilor (diabet) (Clasa CAEN 1086)
ALTE PRODUSE ALIMENTARE N.C.A.: 1.7 Fabricarea de supe si ciorbe - prafului de oua etc.; fabricarea produselor alimentare imbogatite cu vitamine, proteine etc. (Clasa CAEN 10892) Conform schema!!!

Valoarea maxima a fondurilor nerambursabile (intensitatea sprijinului)
Prin Schema de Ajutor de Stat se pot acorda beneficiarilor eligibili si selectati fonduri nerambursabile in procent de pana la 50%, fondurile acordate reprezentand cofinantarea publica (raportata la valoarea totala eligibila a proiectului) la care trebuie sa se adauge cofinantarea privata. Intensitatea bruta a ajutoarelor de stat acordate in cadrul prezentei scheme este :Pentru IMM-uri:a) 40 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza in regiunea 8 Bucuresti-Ilfov;
b) 50 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza in celelalte sapte regiuni de dezvoltare.Pentru Intreprinderi mari
a) 20 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza in regiunea 8 Bucuresti-Ilfov;
b) 25 % din totalul cheltuielilor eligibile aferente proiectelor ce se realizeaza in celelalte sapte regiuni de dezvoltare.

Valoarea maxima a ajutorului in cadrul schemei nu poate depasi 3.000.000 Euro/proiect.

Plafonul minim acceptat pentru un proiect finantat prin prezenta Schema de Ajutor de Stat este de 5.000 Euro.


Tipuri de investitii si cheltuieli eligibile (lista indicativa)
In cadrul Schemei de Ajutor de Stat sunt sprijinite investitiile initiale la nivelul intregului teritoriu al Romaniei.
- Investitii corporale: In cadrul acestei scheme, sunt considerate investitii initiale cheltuielile referitoare la investitiile initiale in imobilizari corporale care vor fi identificate ca necesare prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ si se refera la urmatoarele: a) Constructii noi si/ sau modernizarea cladirilor folosite pentru procesul de productie, inclusiv constructii destinate protectiei mediului, infrastructura interna si utilitati, precum si bransamente si racorduri necesare proiectelor;
b) Constructii noi si/ sau modernizari pentru depozitarea produselor, inclusiv depozite frigorifice en-gross;
c) Constructii noi si/ sau modernizarea tuturor categoriilor de spatii si incaperi pentru producerea si stocarea energiei din surse regenerabile; de asemenea, sunt eligibile utilitatile si bransamentele necesare proiectelui de investitie in limita a 10 % din valoarea eligibila a acestuia;
d) Achizitionarea, inclusiv in leasing, de noi instalatii, masini si echipamente necesare activitatii, inclusiv pentru valorificarea reziduurilor forestiere (rumegus, lemn inutilizabil industrial etc.) si pentru producerea de energie din surse regenerabile, imbunatatirea controlului intern al calitatii materiei prime, semifabricatelor, produselor si subproduselor obtinute in cadrul unitatilor de procesare si marketing, precum si pentru recoltarea (in cazul produselor tehnologice complexe), transportul si procesarea primara a produselor forestiere (lemnoase si nelemnoase);
e) Achizitii, inclusiv in leasing financiar de noi mijloace de transport specializate.
Investitii necorporale: Cheltuielile referitoare la investitiile initiale in imobilizari necorporale care vor fi identificate ca necesare prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ, vizeaza urmatoarele: a) Organizarea si implementarea sistemelor de management al calitatii si de siguranta alimentara, daca sunt in legatura cu investitiile corporale ale proiectului;
b) Cumpararea de tehnologii (know-how), achizitionarea de patente si licente pentru pregatirea implementarii proiectului;
c) Achizitionarea de software, indentificat ca necesar prin Studiul de Fezabilitate sau Memoriul Justificativ.
F. important: Conditia obligatorie pentru respectarea conformitatii cu obiectivul general al masurii prin
imbunatatirea performantei generale a intreprinderilor este de crestere a viabilitatii
economice, verificarea acestuia se va face prin cele doua conditii cumulate: rezultatul
operational al anului precedent depunerii Cererii de Finantare trebuie sa fie pozitiv si
proiectul sa respecte indicatorii economico-financiari mentionati in Cererea de Finantare –sectiunea economica.

Beneficiarul sau reprezentantul legal al proiectului trebuie sa dovedeasca o
pregatire profesionala, in raport cu proiectul;
Reprezentantul legal/ beneficiarul (o persoana din cadrul societatii, actionar) dovedeste
pregatire profesionala in raport cu proiectul pe care doreste sa-l initieze.
In cazul diplomelor de studii/ certificatelor de formare eliberate de institutii de invatamant din strainatate, solicitantul va atasa documentul privind recunoasterea de catre autoritatile competente conform Legii nr. 200/ 2004 cu modificarile si completarile ulterioare.

ATENTIE!
Reprezentantul legal trebuie sa fie: Persoana desemnata sa reprezinte
solicitantul in reltia contractuala cu APDRP, conform legislatiei in vigoare. Depunerea
Cererii de Finantare se poate face de orice alta persoana cu procura notariala de la
persoana desemnata sa reprezinte solicitantul conform legislatiei in vigoare.

Beneficiarul trebuie sa prezinte Memoriul Justificativ sau Studiul de Fezabilitate;

ATENTIE!
Este necesar ca beneficiarul sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal,
inscrieri care privesc sanctiunieconomico‐financiare in cazieruljudiciar
si sa respecte graficul de rambursare a datoriilor, daca are datorii catre banci.

Beneficiarul nu trebuie sa fie in dificultate, in intelesul prevederilor din
Indrumarile1 Comunitatii cu privire la ajutorul de stat pentru salvarea si restructurarea
firmelor aflate in dificultate, astfel: - Pentru societatile cu raspundere limitata si societatile pe actiuni: in cazul in
care se constata pierderea a mai mult de jumatate din capitalul social in ultimii 2 ani
si, in plus, cand mai mult de un sfert din capital s-a pierdut in ultimele 12 luni;
- Pentru societatile cu raspundere nelimitata (societate in nume colectiv,
societate in comandita simpla etc.): in cazul in care se constata pierderea a mai
mult de jumatate din capitalul propriu in ultimii 2 ani, asa cum apare in evidentele
contabile ale societatii, si, in plus, cand mai mult de un sfert din capital s-a pierdut in
ultimele 12 luni;
- Pentru intreprinderile de orice forma juridica, atunci cand respectiva intreprindere se
afla in procedura de insolventa;
In situatia in care nu este indeplinita niciuna din conditiile prezentate anterior, o societate poate fi totusi considerata in dificultate daca sunt prezente caracteristicile obisnuite ale unei intreprinderi aflate in dificultate, cum ar fi: cresterea pierderilor, scaderea cifrei de afaceri, scaderea fluxului de numerar, cresterea datoriilor, cresterea sarcinilor
financiare, scaderea sau disparitia valorii activului net, conform precizarilor din Anexa 9,
pct.B la Ghidul Solicitantului.

Beneficiarul trebuie sa declare ca asigura co-finantarea investitiei;
Solicitantul va prezenta la depunerea Cererii de Finantare sursa cofinantarii, documentele
de la solicitant care dovedesc capacitatea si sursa de cofinantare pot fi: a) Extras de cont bancar vizat si datat de banca cu cel mult cinci zile lucratoare inainte de
data depunerii, in cazul cofinantarii prin surse proprii (autofinantare) sau prin certificate de depozit nominative si dematerializate, cu o scadenta mai mica sau egala cu trei luni fata de data inchiderii licitatiei de proiecte;
Informatiile din Ghidul Solicitantului nu pot fi utilizate in scopuri comerciale. Distribuirea acestui Ghid al Solicitantului se va realiza in mod
gratuit si doar cu acordul MADR. Toate drepturile rezervate MADR
b) Extras de cont bancar vizat si datat de banca cu cel mult cinci zile lucratoare inainte de
data depunerii in cazul existentei unor surse de cofinantare de tipul: granturi, sponsorizari, donatii, insotit de un document care sa ateste sursa respectiva, emis de organizatia care a acordat-o;
c) Extras de cont bancar si Formularul de achizitie titluri de stat, emise si vizate de
banca,in cazul cofinantarii prin titluri de stat cu o scadenta mai mica sau egala de trei luni
fata de data inchiderii licitatiei de proiecte;
d) Extrasul liniei de credit datat cu cel mult cinci zile lucratoare fata de data depunerii
Cererii de Finantare si Contractul de credit vizat de banca, in cazul cofinantarii prin linie de credit cu o valabilitate de un an fata de data lansarii licitatiei de proiecte, deschis la o
banca;
e) Scrisoare de confort (certificat de confirmare de fonduri) cu o valabilitate de 120 zile de la data emiterii, eliberata numai de institutii financiar bancare.

Beneficiarul trebuie sa prezinte dovada ca va obtine toate avizele si acordurile
conform legislatiei in vigoare din domeniul: sanitar-veterinar, sanitar, fitosanitar si de
mediu necesare realizarii investitiei in cadrul proiectului. Pentru toate tipurile de
investitii, potentialii beneficiari trebuie sa obtina acordul de mediu in conformitate cu
legislatia nationala. In anumite situatii mentionate in legislatie, acordul de mediu este
insotit obligatoriu de studiul de impact de mediu, asa cum se prezinta la punctul 5.2. din
PNDR;

In cazul produselor agricole cu cota de procesare, beneficiarul, la depunerea Cererii de
Finantare, trebuie sa faca dovada ca detine cota la nivelul investitiei pe care urmeaza sa
o realizeze.

Cere oferta pret Utilaje HoReCA si Panificatie


check